Cariera lui Adrian Minune

Pubblicato il da Adrian Minune

Primul sa aparitie pe scena ca interpret de manele a fost o data cu lansarea primului sau hit, impreuna cu celebrul cantaret Costi Ionita, „Of viata mea”, piesa ce a prins foarte bine la public si care a facut furori printre iubitorii de manele.
Vazand ca au succes, Costi si Adrian, fiind foarte buni prieteni, au lansat pe piata albumele „Fara concurenta” si „Autoconcurenta”, albume care i-au innebunit pe fani, acestia cumparand muzica celor doi.
                                                 

Adrian%20si%20Florin365[1]
     Sume frumoase de bani ii reveneau lui Adrian Minune din aceste albume si astfel, el a devenit motivat si a prins curaj sa se lanseze solo ca manelist, fara a strica insa prietenia cu bunul sau prieten Costi Ionita. Dupa frumoasa experienta traita cu Costi Ionita, Adrian Minune a lansat primul sau album solo, „Tiganii din tiganie” cu care si-a incantat fanii, urmand multe alte albume iar melodiile „Eu n-am banii tai” , „Am prieteni si dusmani”, „Eu sunt tare fericit” , „Sunt smecher si fac multi bani”, „E noapte si e tarziu” , „Fii-mea e sud-americanca” si multe altele au devenit hit-uri si au facut furori seara de seara in discoteci.

    Cu timpul, el a devenit tot mai cunoscut si si-a schimbat numele de scena din Adrian Copilul Minune in Adrian Minune. Deasemenea, el a avut si cateva aparitii in doua filme, „Gadjo Dilo” in 1997 si „Furia” in 2002.

 

 

                                                                                             HOME

Per essere informato degli ultimi articoli, iscriviti:
Commenta il post
E
Ce mancatorie de cacat despre cariera lui Adrian Minune. El s-a lansat in 1989; cu Costi Ionita a scos albumele in anii 2000. Avea deja multe albume scoase pana la aceasta colaborare, nicidecum nu l-a lansat Costi pe Adrian.
Rispondi