Pregatiri de craciun la Adrian Minune acasa

Pubblicato il da Adrian Minune

HOME

 

Cântăreţul a fost vizitat la casa din Stefăneşti de o echipă a emisiunii „Drept la ţintă” (Kanal D). Două reportere de la Kanal D au urmărit îndeaproape pârlitul porcului şi felul în care Adrian prepară cârnaţii.

 

Adi Minune are o familie mare căreia nu trebuie să-i lipsească nimic de Crăciun. Pentru a-i mulţumi pe toţi, a sacrificat mai mulţi porci.

„Am tăiat pentru familia mea, neamul meu, verişorii mei, formaţia mea, prietenii mei. Şi încă nu sunt suficienţi. Trebuie să-i cinstim pe toţi. Ieri am tăiat patru porci, iar azi alţi trei”, a povestit Minune care a precizat că are metode speciale de asomare a porcilor sacrificaţi. „Le spunem la ureche du-te uşor, culcă-te.”

Adrian a mărturisit că anul acesta e primul în care el a sacrificat un porc cu mâna lui. Motivul? „I-am ţinut în grădina şi mi-au mâncat trandafirii.”



Manelistul a sărit de la pârlitul porcului la făcutul cârnaţilor, sarcină care a cerut ajutorul celor două reportere de la Kanal D.

Una dintre ele şi-a luat inima în dinţi şi a încercat să „fabrice” un cârnat. „Mă pricep la făcut cârnaţi”, a strigat ea, în timp ce prezentatorul Mădălina Ionescu a replicat: „Te pricepi să-i ţii în mână.”

Adrian Minune s-a plâns de nepriceperea reporterei de la Kanal D: „Cârnaţii i-a făcut mici şi suţiri. Mari şi groşi trebuie să iasă. Cred că fac vreo 40 de metri de cârnaţi”

 

 

                                                                                     HOME

Per essere informato degli ultimi articoli, iscriviti:
Commenta il post